Klachten
Wij streven ten alle tijden naar tevredenheid en uitstekende service. Ben je onverhoopt toch niet tevreden en wil je een klacht indienen? Dan vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de mail of telefonisch aan onze klantenservice kenbaar te maken via onderstaande contactgegevens. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing.
Telefoonnummer: 085-773-1163, te bereiken op maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 uur tot 16.00 uur.
E-mail: info@denotenshop.nl
Klachtenafhandeling
Wij streven ernaar om de ingediende klacht per mail binnen twee werkdagen te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door De Notenshop binnen een termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.
Niet tevreden over klachtenafhandeling
Niet tevreden met onze klachtenafhandeling? Dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar De Notenshop bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via deze link. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.