94% van 100
9.4 / 10
Toon alle reviews
Zoeken
Klantenservice
+31(0)85-7731163

Waar kunnen we je mee helpen?

Ook in je account vind je veel informatie, waaronder de status van je bestelling.

Meest gestelde vragen

Mijn product is niet op voorraad, wat nu?

Is het gewenste product dat je wilt bestellen niet op voorraad? Dan kun je een notificatie instellen bij het product met de juiste hoeveelheid. Je ontvangt een e-mail zodra deze weer op voorraad is.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Is jouw bestelling aangekomen maar beschadigd, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice per mail. Het is noodzakelijk om een foto van de beschadigde bestelling te maken en mee te sturen, anders kan de klacht niet in behandeling worden genomen.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee, wij hebben geen fysieke winkel. Het is wel mogelijk om jouw bestelling af te halen bij De Notenshop. Hieronder ons adres: De Notenshop Antonie van Leeuwenhoekstraat 27 3291 CR Strijen Zuid-Holland Nederland

Ik stuur mijn bestelling retour, wat nu?

Nadat je alle stappen hebt gevolgd om een bestelling retour te sturen, ontvangen wij jouw pakket bij ons magazijn. Het pakket wordt alleen gecontroleerd als er een retourformulier + kopie van de factuur aanwezig is.

Als de producten zoals afgesproken met de klantenservice of onbeschadigd en/of ongeopend retour is gestuurd ontvang je het geld teruggestort op je rekening binnen 10 werkdagen.

Hoe kan ik mijn spaarpunten inleveren?

Op onze informatiepagina over spaarpunten is alle informatie te vinden omtrent het spaarpuntenprogramma.

Bekijk alle meestgestelde vragen

Liever persoonlijk contact?
Neem dan contact met ons op. We helpen je graag!